Followers

Wednesday, January 20, 2010

~Saya suke....??~

pakaian jalan-jalan

kalo g jalan-jalan,aku lagi suka pakai pakaian cmne..simple ngan senang nak gerak..t-shirt,jeans,tudung ngan sneakers..one more thing is handbag..mcm banyak duit jer bwk handbag kehulu-hilir kn??hehehhe..tp sebenarnya dalam tu penuh ngan debit card je ok??tak mmpu lagi nak gune credit card..tu pun entah ada duit ke tak dalam beg..kikiki~

kalo katekan nak sopan sket..mmg susah r nak tengok aku pakai baju kurung..time g kenduri kawin jer aku pakai ye..so..memang ajaib r kalo sape-sape tgk aku g shopping pakai baju kurung ye..nak melangkah pun susah..itu r sebabnya aku sangat-sangat tidak suka memakai baju kurung ataupun kain labuh..hehehehe...

pinjam baju azie..hehe..

dan time praktikal dulu..memang sangat-sangat seronok memakai coverall ye kawan-kawan..mudah dan ringkas..tapi paham-paham r ye..disebalik lengkap tertutup sebenarnya dalam tu ketiak tengah menangis-nangis..dan jika dibuka apakah di dalamnya???haaa..rahsia..tidak di sangka di dalamnya adalah boxer "spongebob"..hehehe..luaran dia macho amat gitu..tapi biler bukak je zip..bikin orang gelak jer..

coverall kesayangan

dah ala-ala minah propel gitu..yang duduk kat highway utara-selatan dok sapu-sapu jalan raya ngan potong-potong rumput tu..hehehehe..tp..kalo kat Offshore Safeena ne..captain ngan org deck je pakai tau..tp suke sangat-sangat pakai baju ne..sbb takyah iron..ngan memang gamble giler r g office time kat TLP dulu pakai cmne..biler kuar ada urusan kat luar pakai baju ne je..sume org tgk..

antara diorg ckp.."waa..machonye minah ne..pakai mcm ne"..or..."minah mane r yg comot,langsung tak reti melawar ne leh sampai kat tengah-tengah bandar ne??"..(dalam hati lor..tapi aku dengar..perasaan sungguh) cukup pasal coverall aku ne ye..

tapi..aku teringin gak nak pakai dress labuh..ala-ala gadis sopan santun ngan lemah-lembut gitu
yang macam ne..

sopan ker??

sebenarnya bukan kepada kesopanan dan kesusilaan r aku nak pakai dress mcm ne..tapi nampak sangat-sangat kewanitaan di sini..kain dia jatuh jer..suke tengok..tapi dah orang macam aku yang bertudung pakai mcm ne mau kene hamun ngan ayah aku..pakai baju tak cukup kain yer..wawawawa...

nanti kalo dapat pakai dress macam ne yang berkonsepkan sopan aku post kat next entry ok??kikiki..berkobar-kobar ne nak pakai..tapi tak jumpe ngan tak beli pun lagi..takpe..leh pinjam kat sape-sapekan??just untuk amek gmbo jer..hehehe..

2 comments:

  1. oit..20hb baru nak smbut tahun baru yer??hehehe..takpe r..selamat tahun baru jgk..lalala~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails