Followers

Monday, January 25, 2010

~Angah..oh Kakak ku~

Arini bufday angah..Happy Bufday untuk beliau..hehe..dah tambah 1 tahun lagi akak aku sorg ne..arini genap 35 tahun umur dia..semakin matang dan semakin tua..kikiki~

tak tau nak bagi hadiah ape..sebab akak aku ne cerewet siket..adik die pun 2x5 = 10 jugak..hehe..tapi takpe r..laki die mesti bagi hadiah yang best-best kn??

angah & family

nak nyanyikan lagu bufday dia kat sini..nak nyanyikan kat sini dia kat kota mesti tak dengar..tapi macam r nyanyikan kat sini pun die dengar..dd memang selalu mamai ye..

happy birthday to u...
happy birthday to u..
happy birthday to puan wahidah haji ibrahim..
happy birthday to u...

pagi-pagi tadi aku dah wish kat dia dah..nak wish kul 0000 hrs tadi aku dah selamat terlelap dah sebab pale ne berat semacam jer..semoga panjang umur..murah rezeki dan bahagia dunia akhirat..haa..arini dia mesti dapat kol free kn??sat g mesti die kol adik kesayangan dia yang kat perantauan ne..kikiki~

nak bising pasal aku dapat jumpe fahrin dia tak dapat jumpe..boleh pulak die dok bising soh kim salam ngan fahrin pastu bitau..aku ada akak yang cantik yang minat giler kat fahrin..hehehe..gelak r angah ne..memang jelas adik beradik r kn??akaknye perasaan cantik..adik die lak perasaan comey..hehehehe...TERIMA KASIH KEPADA MAK DAN AYAH..sebab memiliki dua orang anak perempuan yang memang perasaan sejak azali lagi..hehehe..

control wei..control...

tibe-tibe terindu lak kat budak jebat yang tomey tu..meh sini acu nak gigit siket...
eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii....nak balik kota!!!...huhuhu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails