Followers

Sunday, January 3, 2010

~Maaf saya juga tak sempurna~

susah rasanya hidup ne kalo terus nak berpura-pura...susah jugak diri ni bila asik nak jaga hati orang lain jer. aku bukan malaikat..aku jugak selalu buat orang rasa sakit hati..buat orang rasa marah pada aku,buat orang kecik hati dengan ape yang aku katakan..tapi..kadang kala kita cakap je r ape yang terfikir kan??

itu masalah aku rasanya..aku jadi hilang tanpa kata-kata sebab aku takut orang tak nak dgr apa yang aku cuba sampaikan..aku juga hilang kata-kata bila tiba-tiba aku terpikir apa yang aku cuba katakan tu akan menyakitkan hati orang sekeliling aku.entah la..hidup ini terlalu rumit untuk difahami...

tapi adakah aku terlalu sensatif??sampai aku juga mebayangkan orang sekeliling aku akan se-sensetif aku??



silakan lah dd..jadi r seorang yang mampu berkata-kata dengan yakinnya..dan mampu menyuarakan apa yang bermain difikiran ini..dalam hidup ne kita kene berani bersuara..kalo rasa jawapan kau ianya TIDAK..nyatakan TIDAK..jika terasa jawapannya YA..katakan YA..

time sekolah dulu..aku pernah kene sound "ko ne diam je ek..orang kalo nak diam pn..biar r diam-diam ubi berisi"...aku ingat sampai arini budak tu sound..mybe aku tak berisi sangat time sekolah dulu..tapi sekarang aku yang bakal ada degree berbanding kau kan..

apa yang bermain dalam hati dan minda aku adalah..tak guna kalo kita jadi macam tin kosong tapi takde manfaat pn...mean takde input pn keluar dari setiap perbicaraan kita tu..nak tanya r..tak penat ke bercerita dan membebel ek??hehhehehe...

~saya ngaku..sy memang tak aktif dalam berbicara..jika saya sakit hati dengan seseorang..saya lebih suka diam..tapi diam saya bukan bererti saya kalah..juz saya tak mau mengkacau-bilaukan sesuatu perkara tu...jelas dan nyatanya...saya tak sukankan pergaduhan...~


huhuhuhu~i dont mind anything.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails