Followers

Thursday, January 21, 2010

~Entahlah..malas nak Fikir~

malas nak terlalu memikirkan sangat sebenarnya..lantak r korg nak buat ape kat aku pun..aku just seronok jadi diri aku..last entry aku pasal aku ne gadis berbintang pisces yang sensetif..aku tak sama sekali menidakkan semua kebenaran itu..sebab memang aku akui yang aku ni seorang yang sensetif pun..dan..paling aku bangga ngan diri aku adalah aku ne seorang yang mengutamakan cinta sejagat..hehehehe..cm nak gelak pun ada..apa itu "cinta sejagat" ek??sayang-menyayangi serta kasih-mengasihi kot..

sebenarnya tak..just aku mudah menyayangi orang-orang sekeliling aku..maklum r nama pun DIANA kan..ala-ala macam puteri diana gitu..kikiki..perasaan sungguh aku ye..

aku mintak berdamai die dok ngadu..aku maki-maki die melalak lak..entah r..pempuan..pempuan..nape r mesti jadi lemah sampai macam tu sekali??aku dah serik nak jadi orang yang di anggap perosak ker,pengacau ke,penganggu ker??wei...manusia-manusia yang bergelar kaum hawa sekalian (aku pun hawa jugak ye)..mybe sebab aku ne friendly...manje..comey lak tu..aku kawan je ngan sume orang ye..kenapa mesti nak rase tercabar??aku tak minat merampas dan aku tak minat milik orang ye..HARAP MAKLUM...

dah r..malas nak merapu melayan kebengangan tahap cipan ne..dok belek-belek tenet tadi..terserempak dengan some guy ne..main gitar sambil nyanyikan lagu romantik sangat..suke tgk dia.."saya mengidamkan boyfriend yang pandai main gitar macam dia..."


aku tak tau dia dari negeri mane,cara die ckp english pun sangat-sangat fluence..dan suaranya sangat merdu+mendayu-dayu+syahdu je dengar...sib baik terserempak..leh tangkap feeling sket..hehehehehe..nama dia Gabe Bondoc...dengan lagu dia.."when you say (nine)"...sweet sangat-sangat...


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails