Followers

Monday, January 18, 2010

~MaRi BerJogGing~

Permulaan cerita apabila badan aku dah mula letih-letih walaupun tak berkerja kuat pun..kerja aku tiap-tiap hari semenjak sem akhir adalah "MELEPAK"..bukan melepak kat shopping complex r..at least boleh cuci-cuci mata kan..nmpak pakwe-pakwe hensem..hehehe..tp..melepak kat umah dan terus-terusan mengadap MUKA BUKU..huhuhu..

sedangkan aku dipertangguangjawabkan...mak ai panjang btol..untuk menyiapkan PITA aku..atau lebih dikenali dengan nama panjangnya Projek Ilmiah Tahun Akhir.

permulaan hari minggu yang penuh dengan kemalasan..kalo kat johor,hari minggu cmne r aku nak merayap ngan membe-membe..g tgk wayang ker..tapi setelah 4 tahun di Terengganu ni..hari ahad yang merupakan hari bermalas-malasan bertukar menjadi hari permulaan berkerja..lalala~

start pagi-pagi ahad dengar cerita-cerita pengalaman berlayar daripada Capten Naim..itu amat-amat memberi inspirasi pada aku..even blajar Law hakikatnya..wawawa..so ptg tu aku g jogging ngan member-member yang turut nak sihat bersama-sama aku..hehehe..dan turut merasa kebosanan tahap dewa same macam aku jgk..hehehehe..

pose maut setelah jogging

keletihan lepas satu pusingan kat tasik stadium tu aku jogging+berjalan..hehehe..harap maaf kerana ke tidak consistent nya saya bersukan ye..tp..permulaan sesuatu kene bertatih dulu kn??mean kene slow-slow dulu..terasa mcm tak mmpu hari pertama minggu ne jogging terus menerus..huhuhu..tak larat..

apabila pasu menjadi prop

adakah pasu ini terlalu besar atau aku yg besar..

dah macam anak dinasour baru keluar dari telur kn??hehehehe..sib baik pasu tu kosong..ngan sib baik pak guard takde dok hamun.. vandalism berlaku di kawasan tersebut..lalala~

rose dan wani cuba membuli aku

ok..thats all for this entry..tapi sesi bersenam ini bukan fokus pada sesi photography je ye..segala bergambaran adalah setelah aktiviti utama. Malam tu dapat tidur yang nyenyak..suke..suke..suke.. ;)

so jaga r kesihatan kita tu k..seminggu kene 3 kali bersenam tau..untuk memiliki badan yang sihat serta otak yang cergas..(macam orang keje jabatan kesihatan la pulak)..cayok-cayok dd..berusaha untuk kembalikan kecerdasan kamu..hehehe~


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails