Followers

Thursday, December 31, 2009

~GuD Bye 2009..WelCome 2010~

Ucapkan selamat tinggal kepada tahun 2009 dan ucapkan selamat datang untuk 2010...

pelbagai perkara telah berlaku untuk setiap detik 2009..dan setiap perkara itu mengajar aku erti pengalaman dan pelajar yang begitu penting bagi aku untuk memperkenalkan aku erti kedewasaan..dan setiap kali aku tersungkur mahupun jatuh..Alhamdulillah..aku memiliki kekuatan untuk bangun kembali..

namun...gembira,bahagia,ketawa,menangis,kecewa..silih berganti..semua tu yang mewarnai kehidupan aku disepanjang 2009..

so..ne beberapa gambar kegembiraan aku melalui tahun 2009..

time join group "harimau" bg kursus kepimpinan di setiu..



berjalan-jalan kat oil terminal TLP time praktikal...



last day on TLP jetty..mmg hari berfoya-foya giler..



merewang di jasco taman U..after dpt cinta dari someone....



naib johan piala kosmo..


sebenarnya byk lagi pic2 yg mengimbau kembali segala segala kenangan2 2009..tp..cukup r beberapa pic ne..

love it....muuuuuah....

~happy ending~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails