Followers

Tuesday, December 22, 2009

it was a new beginning....(",)

salam and hello...kepada semua....

tak salah rasenya kalo kita mempunyai satu harapan untuk hari esok kn???perkara yang paling ditakutkan adalah langsung tiada harapan dalam hidup..semua tu di istilahkan sebagai MATI bukan secara fizikalnya or realitinya tetapi MATI pada istilah jiwanya...

disebabkan awal muharam (permulaan tahun baru islam) telah berlalu dalam beberapa hari lepas..dan kini sedang menghitung hari untuk berjumpa "new year" pulak..so tak salah jika aku memiliki impian yang baru,dan still mengharapkan kebahagiaan itu akan jadi milik aku suatu hari nanti..

kebahagiaan untuk masa hadapan aku adalah mampu grad dengan jayanya tahun ne..InsyaAllah 17 April 2010 ne...than dapat keje..sebab tak mampu nak memikirkan hutang JLM 4924 dan PTPTN yang plus minus dia dari 28ribu jadi 35ribu...huhuhuhu.....

cinta cintun ek???huhuhuhu..cukup r tahun ne..semua itu sebagai penambah pengalaman dan ilmu pengetahuan aku untuk mengenal jiwa lelaki dan apakah maksud hubungan or "COUPLE" itu...hehehehehhehe...aku bahagia hidup sediri..memang kadang kala rasa kesunyian..tapi assume je r..blom masanya lagi untuk aku menyayangi seseorang dan di sayangi oleh seseorang..izinkan aku mengasihi dan menyayangi diri aku dulu sebelum aku memberikan kasih sayang itu kepada seseorang yang bernama LELAKI.

have fun dina diana...thats the answer of your loneliness...kita tak akan bahagia jika diri kita sendiri tak membenarkan diri kita bahagia...

"LIFE IS LIKE A COIN, YOU CAN SPEND IT HOW YOU WISH...BUT YOU CAN ONLY SPEND IT ONCE....SO...HAVE FUN...."




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails