Followers

Monday, December 28, 2009

~CiNTa OH CiNTa~~


Nama dia cinta~ suka sangat nama dia sebab dia penuh dengan kasih sayang..hehehe..suka sangat2 peluk dia..sebab dia manja macam pemilik dia..

dia pemberian dari seseorang..seorang jejaka yang baik hati..walaupun time mula-mula dapat Cinta,cinta terkoyak siket..tapi takpe..aku tak kisah suma tu..sebab cinta still comel lagi..cute..suka sangat-sangat peluk dia...

tiap kali malam or tiap kali aku nak tido,cinta selalu temankan aku. Even time tu aku kat Terengganu,Johor, Negeri Sembilan..KL???hehehehehe..aku masih angkut dia bawak g mana-mana pun..naik bus pun aku angkut tau..kalo dulu aku dukung je dia..tp,pas kene sound dengan seseorang tu..rase segan r pulak..hehehehe...sekarang kalo aku angkut Cinta,aku masukkan dia dalam beg khas untuk cinta..

sekarang cinta dah bau aku dah..hehehe..masam..tp still comey lagi..perut die buncit..tapi sekarang dia dah kurus r..sebab rindukan jejaka pembelinya..hehehehe..
(alasan semata-mata,padahal dah lunyai kene lanyak ngan aku..sbb aku suka baring kat perut dia..)

p/s: sayang cinta sangat2..mekasih atas pemberian yang mampu menemani sy yang sentiasa kesunyian ini..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails