Followers

Saturday, December 26, 2009

~10 PERKARA ITU ADALAH..~


kadang-kadang aku rase aku ne mudah sangat berubah..dan kadang-kadang aku rase aku tak berapa faham dengan diri aku sendiri..PELIK...

10 perkara tentang insan bernama dina**diana

1. Coklat kegemaran aku adalah Cadbury-Hazelnut & kinder-bueno.

2. Aku suka teddy bear bagi aku teddy bear tu something yang comel sgt2 dan cute mcm baby..

3. Kalau aku sedih or putus asa dalam hidup, kecewa,sakit hati perkara yang boleh mendamaikan aku adalah membaca "MINGGUAN WANITA"

4. Malam-malan aku suka tidur pakai stokin sebab bagi aku even pakai selimut pun sejuk satu badan tu dari tapak kaki sebenarnya..(mcm org dlm pantang gitu).

5. Aku ne pemendam rasa, kadang-kala apa yang berlaku dalam hidup aku susah orang lain nak tau,ala2 macam takde peraan gitu (angah aku ckp r)..Sebab bagi aku, tak semua orang nak tau tentang hidup kita (sbb aku bukan artis...hehehhe). Tak ada orang yang nak sangat2 dengar dan menghayati apa yang berlaku dalam hidup kita.

6. Tido..aku sangat-sangat cerewet kalo time tido malam. Mula2 mesti kene gosok gigi, basuh muka, alas tempat tido dan mesti ada selimut/gebar.

7. Aku gelikan ulat gonggok, sebab kaki dia yang banyak,badan die yang byk line2 tu..orang cakap r, air or cecair yang keluar dari dia boleh sebabkan gatal2..hehehe,yang paling kelakar,aku pernah membayangkan kepala aku bertukar menjadi kepala ulat gonggok..=P

8. Gayat tempat tinggi, tapi kalo terpaksa boleh je rasenya..tp setelah air mata meleleh dulu,mulut memekak terjerit2 takut..ok kot pas tu..

9. Dari kecik-kecik lagi aku sukakan barang2 cute..macam bedak,lotion,syampoo yang utk testing punya tu..kan dalam bekas kecik je kn??haa..tu r benda yang aku suka kumpul. Even aku memiliki badan yang tinggi lampai,rangka besar..tapi sejarah aku..aku ni "bidak tak cukup bulan"..7bulan dah kuar dah..(dalam perut mak takde aircorn)..hehehehe..

10. makanan yang aku tak suka makan adalah pisang kaki dengan bubur pulut itam..never..kalau rase nak makan dpn mata aku tu makan r..confirm aku tak minta..bau pulut itam pun boleh buat aku nak muntah..tak tau kenapa..memang dari azalinya lagi..huhuhuh~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails