Followers

Friday, December 25, 2009

~Sakit KePala...~

masuk hari ni..dah 3hari sy sakit kepala..bukan pale sy berdenyut2..tapi mcm berat semacam gitu..huhuhu..Siapa r sy untuk sesiapa mau mengambil berat pada sy..(ayat sedih gitu)..

nak cakap terlebey tido..tak jugak,sbb after tahun baru aritu..aku dah ada azam tak mau tidur siang lagi..hahahaha..tp setakat ne,mean after 1hb aritu..aku tak tido..

tapi rasenya sbb aku selsema tempoh hari..dan sbb aku nak g kelas dan tak mau hingus tu menganggu tumpuan aku kat kelas math lanjutan(poyo bebenor)..so aku telah menelan sebijik pil selsema..makanya,pil tersebut telah menyekat hingusku untuk mengalir..dan die terus tidak mengalir..menyebabkan banjir di dalam kepalaku dengan cecair tersebut..hehehehe..(geli pn ada gak) tapi itu r hakikatnya...mybe sbb tu kot pale aku berat..

bile time sujud tu..rase mcm ada cecair mengalir je kat pale ne..SubhanAllah..sabar je r..biler cecair tu nak kuar ek??agaknya mcm ne kot org cakap "kepala masuk air"???hehehehehe..tp kepala aku tak masuk air..dh mmg berair pn..

or..mybe aku sakit pale sbb tukar syampoo??adakah syampoo tersebut memiliki bahan kimia yg boleh menyebabkan kepala aku terkezut dgn perubahan pencucinya daripada sunsilk kepada..herba essential??wawawawa..promote r pulak..tp serius lor..herbal essential tu mmg wangi giler2..asik nak basuh rambut pakai syampoo je rase..[KERANA DIRIKU BEGITU BERMAKNA]...

harap2 pale ne makin ringan dan cepat kembali kepada sedia kala..tak larat menanggung berat kepala ne..takkn nak tido sokmo kot??makin berat aku rase...




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails