Followers

Monday, August 9, 2010

Anugerah Dekan July/Dis 2009

salam reader..(",)
emm..muncul arini sebab nak story-mory pasal anugerah dekan aku 2 minggu lepas..lame dah aku simpan cite ne buat belacan..hahaha..
tapi takde r lame sangat kan??mood nak update blog tu tak muncul-muncul..tibe-tibe arini dia muncul lak yer..taraa~~

ok..start..before convo aritu..fakulti aku ada buat majlis anugerah dekan buat semua pelajar fakulti yang berjaya memperolehi anugerah dekan bagi sem lepas July/Disember 2009.

dan buat pertama kalinya dalam hidup aku sebagai mahasiswi kat UMT tu..ne kali pertama aku di jemput sebagai salah seorang penerima anugerah..dengan pointer akhir 3.65..tahniah buat diri sendiri.. di ulangi bukan CGPA ok..tapi CPA sem last..hehehhe..


penyampaian anugerah

sebelum ne..tiap kali housemate g event ne..baju aku je yang g join..tapi tuan pemilik baju tak pernah pun join..tak sangka pulak..di saat-saat akhir habis belajar ne..kejutan berlaku..jemputan dari UMT sebab aku salah seorang penerima anugerah..berbunga-bunga saat tu..sebab memang tak jangka..=)

sebenarnya perkara yang membuatkan aku teruja untuk join anugerah dekan ne adalah..Impian untuk bergambar dengan insan yang paling-paling aku kagumi..Dekan fakulti aku Dato. Shaharuddin b. Dato Abdul Rahim. tercapai jugak..

with my dean..

entry kali ne juga adalah untuk memberi ucapan terima kasih buat semua tenaga pengajar sepanjang 4 tahun aku di Uni..di sini beberapa pic meraka yang banyak memberi tunjuk ajar kepada diriku yang malas lagi lambat nak faham ne..sehingga mengubah diri aku daripada tak tahu kepada tahu..peh..memang ucapan penerima anugerah skrin ok..hahaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails