Followers

Wednesday, March 31, 2010

Tiba-tiba terasa...dugaan itu indah sebenarnya...(di luar kawalan)

Jam telah menunjukkan pukul 9:54 pagi...
bebudak ne semua dengan pintu bilik yang masih tertutup lagi...
malam tadi dah penat makan-makan+terlalak-lalak+lepak-lepak+gelak-gelak..
so diorang tidur lewat malam tadi setelah meraikan
kehabis menjawab paper degree untuk seumur hidup mereka...

dan kini..hanya tinggal aku untuk meneruskan perjuangan..
untuk mengelakkn diri terawan-awang..
serta turut merasa yang aku juga dah habis paper degree..
makanya..aku telah terbang untuk berkampung ke Library Sultanah Nur Zahirah yer..

namun..
ketika mereka sedang nyenyak di buai mimpi..
aku telahpun menghabiskan seketul chicken wing KFC dan sepotong Brownies Walnut...
hahahahahha (gelak kenyang)

esok paper last untuk "Maritime Signal"
Capt tu leh lak cakap..
awak takyah tension-tension sangat..
jawab relex-relex jer..
hayoo....aku punya perut dah siap kecut kebang..kecut kembang dah...
tapi die leh soh aku relex-relex jer..
mane taknya..dah die lecturernya..
tak perlu jawab exam dah..
sebab die yang bagi soalan..

ok..
hari ini punya perancangan..
sila ingatkan kembali segala ColReg72 Rule dari 1-19..
Sila hafal segala macam distress Signal dan gambarnya...
sila baca dan ingatkan balik responsibility of Watchkeeping Officer untuk no 18 dan 31
serta..
sila ingat balik segala macam boya yang ada kat laluan kapal yer..

dan dengar cite..
ada 10 soalan yang perlu di jawab semuanya sekali..
berbahagialah aku untuk menggorengnya esok yer..
dengan angka giliran 496...

hohohohohohohohohohoho....
SEMOGA BERJAYA....

WINK* WINK*



nota kaki: kad UNO telah memanggil-manggil aku untuk jadi peserta "game peringkat dunia" ne...
~TUNGGU~~~~~~~

4 comments:

  1. jln pagi mengomen=))
    saba la..setiap mslh, ade penyelesaian..
    setiap dugaan, ade hikmahnye=)
    jom komen2 saye=)

    ReplyDelete
  2. Cik adik Dina yg manis...

    Kalo rajin free2...meh arr ambik award kt blog lala neh ek!

    http://shazfilafarisha.blogspot.com/2010/03/award-untuk-anda-thanks-sumijelly.html

    tq! :-)

    ReplyDelete
  3. memyselfandi: maaf..sy tak dpt masuk ke blog awk..kenapa ek??
    sila tinggalkan jejak siket bole??
    sy nak megomen-ngomen jugak...

    lala:tak sangka ada gak org bagi award yer kat kiter...huhuhu..terharu..

    nnt r kite amek yer..esok..pas kul 5 petang ok..hehehehehe...

    ReplyDelete
  4. hamboi...siap ada jadual2 lg gitew! hik2...oret bebeh! no problem :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails