Followers

Wednesday, January 9, 2013

Mak Pengantin datang merewang..haha

Holaaa reader,

Arini dah 09 Jan 2013, rasanya tak terlewat lagi kalo nak wish Happy New Year 2013. Lama dah tak berapu kat blog ne, nak buat macam mana hidup akhir-akhir ne too busy at all, masuk keje jam 8.00pg, lunch hour jam 1.00ptg, balik malam, sampai umah lelap. Esok start keje semula, adoi..sabtu & ahad pun dah kene sound dengan AP, ko dah tak ingat arini hari ape ke didi??tiap-tiap hari aku tengok ko ada je kat opis..ok..haha..aku tipu sekarang..takde maknanya tiap-tiap hari aku nak g keje kan..

sebenarnya nak bitau pertambahan berat badan dengan jayanya akhir-akhir ne..maklumlah, dulu makan hati je hidupnya..so sekarang aku mengistiharkan yang aku dah makan jantung & nasi berpinggan-pinggan..haha..

just nak kongsi pic ne, time nov 2012. Pic perkahwinan one of my BFF yang dah mendirikan rumahtangga dengan kekasih hati. Tahniah ye kawan, semoga cepat buat anak..emm, just nice baju pengantin dan accessory perkahwinan dia. Most of all she used the purple one..what's the most adorable colour in my wedding dream..haish!!ok find memang kuat "verangan" akhir-akhir ne..sebab kene rancang dari awal kan??kikikiki...

with Mrs. Amin

That's all for today..adious..

P/S: Untuk Maklumat berat badan dah bertambah 5kg secara sekata..Hahaha..Tata~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails