Followers

Friday, February 18, 2011

"Kebahagiaan" itu ADA....

usah salahkan waktu yang terlalu pantas..tetapi salahkanlah diri sendiri yang tak pernah kenal erti disiplin..huhu~~

untuk makluman semua, segala peristiwa bahagia dengan rakan-rakan seperjuangan akan di update selepas ini..hanya kadang kala sahaja perbicaraan daripada hati akan muncul pada entry-entry akan datang..

segala aktiviti-aktivi imbas kembali akan muncul..walaupun peristiwa itu sudah hampir setahun berlalu..adoi..ayat nak skema ape kene r kn..*gelak...

ok..kita teruskan dengan "Hari Pening Sedunia" tu yer...

last kitorang jumpe balik after tamat belajar time konvo aritu..then semuanya buat haluan masing-masing...bersusah payah mencari kerja untuk bayar PTPTN pada hakikatnya r...then kitorang buat r 1st reunion untuk ahli-ahli club Max-G..tapi hanya beberapa je yang terlibat..lain-lain sume menghadapi kekangan waktu, kewangan serta kejauahan..gegege...aku paham keadaan kalian semua..dalam hati meronta-ronta nak turut serta kn?kn?kn??

so mcm biasa nak gak tampal-tampal pic untuk segala aktiviti yang di jalankan..then dari segala macam pic-pic tu r kita bole elaborate kn..teeeheee~ *padahal nak promote muke..SETUJU!!


so..inilah antara insan-insan yang terlibat dalam menjayakan "hari pening sedunia" itu..lelaki 5 orang dan selebihnya pempuan..sebenarnya plan mula-mula nak reunion gadis-gadis gedik je..tapi saje je yang si mamat-mamat macho ne nak join kn..so layankan je r..lagi ramai lagi seronok..yang penting misi nak temukan 9 orang gadis-gadis pingitan itu berjaya..teeehee~~


mula ngan beratur untuk main Robo Crash A.K.A "kete langgar" gegegge...masuk je kitorang..habis sume kitorang kongker...hohoho...time ne r nak balas dendam nak langgar kete orang lain kan..kalo kat jalan raya tu..mmpu kene saman..terbang rm300 kn..so..time ne r paling seronok..dok gelak sakan jer...


hohohoho...aku berkuasa untuk melanggar sesiapa saja di sini...time ne r dok terbahak-bahak..tibe-tibe terpikir balik..dah lame aku tak gelak sakan..bila ngan bebudak sengal ne je..segala keayuan aku hilang dengan serta merta..*harap maaf pada insan-insan yang meminati diri ini..kerana aku sedikit plastik A.K.A control ayu...=P


minatang ne ape tah namenye..aku dengan senang hati menawarkan diri sebagai cameraman sepenuh masa yer. Dapat lak pegang SLR d3000 azie punya..makin seronok aku..tapi di sebalik tabirnya pada sesiapa yang mengenali aku..tau dah kn aku ne gayat tinggi..so dari aku dah smpai tinggi-tinggi tu then aku melalak..serta boleh membuatkan sume membe-membe aku sengan nak ngaku aku ne membe die..better takyah buat penyakit r kan..teeeheee~~


Ne pulak mixed DNA..tak silap r nama dia..peh..sesiapa yang terlibat naik minatang ne..confirm.."muntah hijau"..kalo dapat tengok mamat yang tengah senyum kat kamera tu..tu one of my klik r..kitorang panggil dia "dol"..mula-mula naik senyum lu..turun-turun jer...hambik..tong sampah pun jadi tempat die membuang..."Bueeek"...tak mampu nak tengok..kang aku yang tak naik pun nak muntah sebab tengok dia muntah..tapi kitorang dari bawah dok golek-golek gelakkan jer..haa..sape soh naik..

prinsip diorang kat sana senang jer..."kitorang bayar 35 hinggit untuk muntah ok!!!"...owh..ok..teruskan yer...aku tak kisah rm35 aku terbang..sebab yang penting dapat hang out ngan korang sume...lalalalala~~


mainan ne pun boleh gak buat sesiapa yang naik muntah..hahahha..aku naik ngan wani..sebelum naik dok pk..ala..mainan ne roller coster mini je ne..kanak-kanak ribena je yang naik...tapi..hambik ko..mau 20 x round pada arah yang sama..confirm-confirm korang turun..berat kepala korang sebelah je wei..adoi...padan muka kami-kami semua..lama gak r nak stabilkan balik graviti kat situ..


aku tak ketinggalan jugak naik roller coster yang tinggi tu yer..hahaha..even aku gayat pun..tapi dah kene pujuk ngan budak-budak ne 5x join jugak r..time ne r nak jerit sampai ilang suare kan..emm..pic takde sebab takde cameraman time tu..huhuhu..

then kitorang g makan kat Chicken Rice Shop..


haaa..mesti terliur kan tengok ayam masak butter ne..peh..syahdu giler dapat makan..lagi r makan berebut-rebut ngan bebudak ne..sungguh menyelerakan..habis beratus pun takpe..sebab sume memang tengah kebulur pas pening-pening lalat kan emm..pening lalat ker??aku rasa macam pening tebuan jer..hahahaha~~

bersurai around 4pm rasanya..then sumenya bergerak balik ke destinasi masing-masing..aku pulak ikut syah ngan aji g tengok friendly match bola sepak antara KL dengan Harimau Muda..1st time r hari tu dapat tengok apek si penjaga goal A.K.A Khairul Fahmi ngan si safee sali performed kat padang..tapi malangnya..kerabunan mata dah semakin melampau..makanya aku pun terkebil-kebil je r dok perhatikan mereka..hahahha...

ok..thats All..Arius Amigos~~
Take Care to all reader...DAA~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails