Followers

Wednesday, June 16, 2010

Gadis SunQuick disini...

cak!!!..lame tak merapu meraban kat sini..
nak cakap busy..tak jugak..nak cakap tak busy pun tak jugak..
cume takde mood nak taip pape..
tapi sebab arini..aku kebosanan tahap dewa ke-19 gitu..
makanya aku nak tepek pic2 tentang life aku akhir2 ne...
lantak pi r kalo nak muntah ke ape ek..janji hajat di hati tercapai...kuikuikui...

nah..tepek sekeping pic aku pakai skirt kat supermarket..hehehhe...


posisi promotion

cmni r keadaan aku every weekend yer..keje dengan bersedekah amal makruf nahi mungkar..terasa agak sedey siket sebab every weekend aku semakin busy mencari nafkah dah meninggalkan kehidupan berfoya-foya aku dengan ber"dating"..tapi encik aku busy-body dalam masa sebulan ne..untuk mengelakkan aku berfoya-foya dengan lelaki lain.. makanya aku membuat keputusan untuk berfoya-foya serta berdating dengan para jejaka yang pelbagai peringkat umur...hahahha~~

kedengaran JAHAT disitu..tapi tak r jalang mana pun..hehehhe...

emm..keje aku senang je..sekarang ne sunquick tengah berentap dengan ribena untuk product diorang..salah satunya adalah blackcurrant.. ribena orang knal sebab banyak sgt iklan kat tv kn..tapi sunquick tak..so langkah pemasaran seterusnya..mereka buat sampling supaya semua pelanggan buat kesimpulan tersendiri..minuman apa yang baik bagi diorang dan anak-anak mereka..dari segi rasa, harga dan kebaikannya..

kat sini aku nak promote siket...

pelbagai perisa

"Sunquick mengandungi ramuan utama iaitu vitamin C. Setiap 100ml campuran sedia minuman sunquick mengandungi sekurang-kurangnya 15% pengambilan harian vitamin C yang disyorkan.Vitamin C merupakan antioksidan yang penting bagi menyerap zat besi daripada makanan yang lain. Vitamin ini juga membantu membina dan mengekalkan kesihatan tulang, gigi, gusi serta kulit yang sihat. Makanan yang sihat dan berkhasiat mampu meningkatkan kesegaran badan sepanjang hari serta memberikan tenaga tambahan. Sunquick disediakan tanpa sebarang perasa tiruan, pewarna ataupun pemanis. Sunquick mengandungi perahan buah-buahan asli yang menjadi pati minuman Sunquick lazat, menyegarkan dan berperisa buah-buahan. Selain daripada oren, anda juga boleh mencuba pelbagai perisa seperti buah-buahan tropika, Mandarin, Mangga, Lemon, Blackcurrant, Beri campuran, Nenas, Tea Ais Lemon serta Pic&Oren."

copy and paste gitu..hehehehe...

keje aku senang je..just bancur air+perisa serta ais..kaco..then siap di minum begitu sahaja di mana jua..poyo btoi..

nak ckp tak suka kerja ne..suka..nak cakap suka pun macam tak suka.. biasa r..idup menganggur ne..fikiran jadi berserabut dan haru-biru siket..

aku suka kerja ne sebab aku boleh jumpa dengan orang ramai..borak-borak dengan diorg..tak r sunyi weekend aku..then bertukar-tukar fikiran.. tau pendapat pelanggan..kalo nak sedapkan hati ala-ala "laison officer" gitu..hahahaha..walaupun indah bunyi dari hakikatnya..

best gak, aku boleh main-main ngan anak-anak orang.. suke tengok diorang berebut-rebut nak minum.. sampai ada sorang budak tu sambil minum siap tanya lagi.."akak..air ne untuk budak kecik je ke??"..tapi sebenarnya untuk semua peringkat umur.. kadang-kadang orang dewasa ne pemalu.. aku soh rasa pun diorang lari...lor..bukan aku soh beli pun..

seronok jugak bila, pelanggan tengah kahausan dengan panas teriknya, masuk supermarket tu aku ulur air.. sejuk je tekak diorang.. last week r, aku ada ulur pada sorang pakcik ne.. muka serius giler.. nak rasa air sunquick ne pun aku dah senyum lebar habis nak tarik die minum..last-last dia minum..

pastu dengan muka seriusnya die..sedap air awk buat ne..cuma satu je yang kurang.. aku telan je air liur sebab takut kene kondem.. manis sangat ke..masam sangat ke..last-last nak tau apa die jawab????

"sikit sangat awk bg sy rasa"...hehehhe..pastu die gelak.. lor,pakcik ne..muka serius habis..rupanya sengal jugak..hahahah..

macam-macam ragam manusia aku perhatikan..seronok perhatikan gelagat orang ramai ne..

kalo tak suka keje ne lak..emmm..biar aku sorang je r yang tau..biar aku sorang je yang merungut kat dalam hati ne..kalo fikir-fikir balik...bukan senang nak senang dan bukan susuh nak senang kn??


double "ayu"

haa..ne 2 orang budak yang dua-duanya nama ayu..diorang ne r yang meng-kecohkan hidup aku kat sana..diorang jugak yang selalu tolong aku pasang meja yang gedabak tu..hehehe.. tapi 2 orang budak ne jugak nak further study..pasne aku sorang-sorang r kat sana nanti.. thanks a lot sis..

ok..thats all from ME...
daa sume...

8 comments:

  1. yang kale ijau tu cam pelik.. best tak ? :)

    ReplyDelete
  2. teringin nye nak wat keje2 mcm ni lg =)

    ReplyDelete
  3. fiza notty: yang ijau tu perisa nenas..masam2..best kalo pandai bancur die..hehehe..panggil dina untuk bancuhan yang secukup rasa yer..hehehe~~

    ReplyDelete
  4. Puteri Aladdin: nak wat lagi??mean pernah r jadi promoter b4 ne yer??sonokkan??

    ReplyDelete
  5. kena gi melawat ni. boleh minum sunquick free.hehe

    ReplyDelete
  6. fiq: sila-sila...nak minum bercawan-cawan pun takpe..hehehe..

    ReplyDelete
  7. kalau camnih lah promot memang kena beli nih!hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails