Followers

Saturday, March 23, 2013

Senyuman itu dan Tangisan ini...

Awak..
Awak ingat tak time mula-mula, awak pick up saya dekat masjid UTM lepas solat zohor. 1st time awak tengok saya, awak sound..panjangnya kaki!!..haha..

Awak...
Awak ingat tak time kita pergi makan dekat Kenney Roges. Saya main cucuk-cucuk garfu kat tangan awak.  Lepas dapat makanan dengan slumbenya saya nak cucuk makanan. Awak sound, Iskh..tak geli ke dah main cucuk-cucuk garfu tu kemudian nak cucuk makanan pulak. Pastu kita kongsi guna sudu dan garfu yang sama dan kongsi maknan yang sama. Awak memang kedekut!!..haha..

Awak..
Awak ingat tak time saya kene temankan awak pegi PC Fair.  Dengan pakai baju kurung zibra lepas majlis kawen kakak Aji, sebab ramai sangat orang dekat PC Fair tu, awak tarik je tangan saya sebab takut saya ilang. Hehe...

Awak...
awak ingat tak saya sibuk sangat nak main air laut, awak bawak saya pergi pantai  tapi dalam masa yang sama cari petrol pump sebab minyak kereta awak tinggal setakuk je lagi. Saya sibuk main air, awak marah saya sebab seluar saya basah, awak melutut lipatkan kaki seluar saya...hehe..

Awak..
Awak ingat tak awak kene paksa bangun tidur awal temankan saya pergi jogging pagi-pagi kat tepi sungai. Tapi saya baru 2 round dah tak larat dah, awak marah saya sebab saya tak cukup stamina. Pastu kita duduk sama-sama bersila dekat bawah pokok yang ada batu refleksologi..tajam-tajam..hehe..

Awak...
Awak ingat tak, saya sakit tekak..tapi saya sibuk nak makan steamboat yang dekat jam besar tu. Awak bawak jugak saya pergi makan, tapi awak senyum jer tengok saya makan sambil meleleh air mata sebab kuah kacang dia yang pedas tu sakitkan tekak saya..huhu...

Awak...
Awak ingat tak, awak suruh saya print resume banyak-banyak pastu temankan saya pergi Job Fair. Alamat-alamat pejabat dan semua kekosongan jawatan awak tolong salinkan. Ingat lagi saya tinggalkan resume nak mintak jadi Manager KFC. Heeee...

Awak...
Awak ingat tak, saya dapat hadiah kapal layar dari awak. Awak bagi hadiah tu, tapi pembalut hadiah dia tak cukup. Depan awak balut guna sampul lain, belakang pulak awak balut guna sampul lain..kelakar tengok..

Last but not least...


Air Kotak milo ne dan coklat Cloud 9 wafret twins ne yang awak bagi saya untuk breakfast biar saya tak lapar..Bila saya makan benda ne saya teringat awak...huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails