Followers

Wednesday, February 24, 2010

~Lautan dan Pantai~



hanya pantai yang mampu mebuatkan aku tersenyum..
hanya pantai yang mampu mebuatkan aku berasa tenang...
hanya pantai yang mampu membuatkan aku termenung jauh...

bunyi pukulan ombak...
membuatkan hatiku yang celaru menjadi damai...
bunyi pukulan ombak..
membuatkan aku terdengar ia merupakan sebuah irama..

irama dengan mengaut semua kedukaan..
dan meninggalkan kebaikan serta kebahagiaan itu di sebalik halusan-halusan pasir

pantai serta laut itu terlalu luas..
aku mebayangkan minda dan pandangan ku seluas itu..
yang langsung tiada batasan..

jika aku mampu berlari di atas lautan..
akan ku lari tanpa henti..
antara untuk meninggalkan sesuatu..
mahupun mengejar sesuatu..



motif: tak tau nape tibe-tibe nak taip ayat-ayat ne..takde modal...wawawa~

2 comments:

  1. ni kalau pegi langkawi ni memang tak mau balik rumah agaknya... haha=D

    ReplyDelete
  2. toksah g langkawi..kat ganu pun dah ada pantai..hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails