Followers

Tuesday, July 6, 2010

Kaulah Segalanya...

lame dah tak meng-up-date blog sesawang ku ini..
biase r mood mengedate turun naik macam escalator..hehehhe...
arini takde pape sgt nak cite sebenarnya..just nak share this song...
it was a meaningful song in my life..really...
sejak aku spm lagi lagu ne penuh bermakna dalam hidup aku..

enjoy ok..tata~~



and also the lyric

Kau merubah segala,
Cinta yang ku dahaga,
Kehadiran dirimu menyinarikan mekar semula hatiku,
kau lukis hidupku
kau hias hatiku
kau sambut cintaku
tulus ikhlas suci hatimu kasih

Kaulah segalanya,
Yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

sambutlah cintaku
jangan kau pergi dari sisiku
cintaku padamu
ikhlas sejati..

Hulur tanganmu kasih,
Sambut cintaku,
Jangan tinggalkan aku seorang diri
Tak sanggup lagi dilukai

Maafkan aku, jika salahku,
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu, betapa pahit mu,
Menerima sejarah hidupku

Kaulah segalanya,
Yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Cintaku padamu, ikhlas sejati


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails